Twingly statistik

27 mars 2010

Märklig värld

Vilken konstig värld man lever i.

Nu protesteras det för fullt och svenska flaggor bränns.
Vad man kan göra med en nationsflagga är faktiskt ganska mycket.

Om folk i olika länder visste att jag torkat mig i häcken med kanske just deras fana…ja, vad skulle de då göra?
Jag bryr mig inte!

I många länder ska de idag vara glada över att få nåt att samlas kring: flaggbränning.
Det är ju tydligen enda gången som folk i flera nationer kan vara sams.
Annars är det mest ett djävla liv ju.

Så var glada!

 

Aftonbladet: Svensk protest mot flaggbränning

Sveriges Radio: Svensk protest mot flaggbränning

Dagens Nyheter: Svensk protest mot flaggbränning

 

Till sist noterar jag att Aftonbladets Peter Kadhammar skriver om varför Sverige är fredat från terror.
Han har fel!

Sverige är inte alls fredat från terror.
Terrorn kommer från landets regering som med sina märkliga beslut låter bödlar i form av Försäkringskassa och bland annat Arbetsförmedling terrorisera det svenska folket.

Denna terror måste stoppas i höst!

Aftonbladet: Peter Kadhammar: Därför är Sverige fredat från terror

Inga kommentarer: