Twingly statistik

6 mars 2010

Den perfekta rakborsten

Jag har skrivit förr om jakten på en rakborste. Nu ska jag inte ge mig denna gången.

Man jag är banne mig inte beredd att betala runt 300 kronor eller långt över, för att få en vanlig rakborste!

Det är ju helt sjukt.
De borstar man kan köpa på ett varuhus är helkass. Är heller inga rakborstar, utan mera en kvinnlig borste som de använder för att smeta ut nåt smink med på kinderna.
Har jag förstått.

Men jag har provat den typen av borste. Borsten lossnar i stora drivor och tål inte de tuffa tag som måste till när man applicerar raklödder.

Men kan ju undra över om det bara är jag som inte hittar en rakborste. Tydligen är jag ensam i jakten.

Och som sagt var: jag är inte beredd betala flera hundra kronor får något så simpelt. Den behöver inte vara gjord av elfenben, guld eller silver.

Bara ett bra handtag i trä duger. Borsten är det viktigaste.

Så nu tar jag emot dina tips på den perfekta rakborsten.
Hör av er!

Inga kommentarer: