Twingly statistik

18 oktober 2008

Who The Fuck Is Katrin Zytomierska

Märkligt.
Jag trodde inte man kunde få sparken i en TV-kanal som enbart är förnedrings-TV.
Katrin Zytomierska drog det kanske lite väl långt och lämnar "Idol".

Jag ser inte såna här program.
Och knappt tittar på TV4 över huvudtaget.
Vi lever i märklig värld där den ena figuren efter den andra ska ställa sig framför en kamera.
Sedan tror de att de är något.

Plötsligt kan de kritisera än den ena, än den andre.
Och man gör det så plumpt att det blir irriterande löjligt.

Hur dessa program kan locka folk i stugorna, fattar jag inte.
När vuxna människor mobbar av bara den, hur ska då barn ta till sig detta?

Nä, bojkotta alla tv-kanaler som visar sånt här.
En bra början är TV4.
Kanalen som bevisat att den fria marknaden inte alls klarar av att sända bra tv.

Läs mer i Aftonbladet

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det är allt märkligt!
Man undrar var de hittar alla blåsta människor som väljer ställa sig i TV och förnedra andra.
Vilka väljer att göra detta?
Bosse

Anonym sa...

Det är väl ingen som kan ta spånet Katrin på allvar?
Hon visste ju inte ens vad en gransningsnämnd är.
Samtidigt är det ju beklämmande att vi har så många tv-kanaler att tydligen vilka idioter som helst ges utrymme.
Nä, fy fan!
Karin

Anonym sa...

Kan vi göra nåt bra av denna ilska som nu bubblar fram? frågar jag mig.

Kanske man borde ta en debatt om hur man bör framträda i en programledarroll?

Varför måste de förlöjliga och förminska den som deltar i en tävling?

Kan vi inte göra ett tv-program där tittare får en möjlighet håna just programledare?

Det tipset får TV4 gratis av mig.

Nej, så ska vi inte ha det.
Bort med mobbnings-tv.
Lägg ner!
Det är förbjudet att mobba.

Anonym sa...

Jaha, undrar vad Aftonbladet ska skriva om nu då?

Anonym sa...

Tydligen fler än jag som inte har så stor koll på denna Katrin.
Jag bryr mig inte ett jota om henne.

Anonym sa...

Bra Karlsson.
Bra rubrik.

Vem bryr sig om henne?

Anonym sa...

Du är banne mig det bästa jag läst på länge.
Min nya favvo!
Kram.
Håller med dig i så många saker.
Carina