Twingly statistik

7 januari 2012

Grattis Jonas!

Att vänsterpartiet bara valde en enda ledare för sitt parti var det enda rätta.
Jonas är(var) det självklara valet för det svenska folket. Och då menar jag de som inte är vänsterpartister. Hans motkandidater må har varit minst lika bra, men Jonas är bättre. Så tänker jag och så har jag nu hört att allt fler också tänkt.

Jag är glad för hans skull, men också för hela vänsterrörelsen att det blev han. Vi behöver en stark motpart till högerpolitiken som bedrivs och jag hoppas innerligt att Jonas Sjöstedt vill ta upp kampen.

Den behövs för demokratins skull!
Grattis Jonas! Hoppas att du nu kan motsvara förväntningarna så vi slipper massa svekdebatter (s)om vi ser i andra partier.

Och Jonas, om du behöver hjälp, jag är beredd ställa upp för dig. Så mycket tror jag på dig och politiken.

Jonas Sjöstedt: En dag att minnas

Inga kommentarer: