Twingly statistik

11 juni 2009

Leendet


För ett leende behövs det mindre muskelkraft än till att se sur och dyster ut.
Detta sagt av en som alltid ser sur och butter ut.

Jag vet att det är motsägelsefullt med muskelspelet i ansiktet, men fakta är fakta.
Så därför bjuder jag exklusivt alla läsare på ett leende idag.

Varför jag ler vet jag inte.
Men jag bjuder på det till alla som kommenterar, både positivt och negativt, här på bloggen.
Också till er alla som skickar fina mail av varierande sort.

Hoppas att vi alla får en bra sommar.
Låt kärleken blomma.

Du man/kille: sätt din kvinna i brygga. Hon kommer gilla det. (För den som inte vet vad det är, så finns det en anvisning nånstans om det. Handlar om sex. mycket kan jag avslöja.)
Du kvinna/tjej: Låt dig väl njuta av behandlingen.

Slutligen till man/kille: Smakar bättre än jordnötter och biran sitter dödsskönt i halsen efteråt.

2 kommentarer:

Marie sa...

Ha-ha...jag sökte på ordet brygga.
Och se vad som dök upp:
http://zappafan.blogspot.com/2007/11/smaka-salt.html

Låter onekligen nåt det.

Anonym sa...

Herregud, du måste jy raka dig först.
Kan nog bli en smärtsam historia annars