Twingly statistik

1 juni 2009

Gubba-bloggen


Dags att komma ut, tyckte jag.
Att ge de härligt lönnfeta män, likt jag, ett ansikte.
Förlåt en mage, menar jag.

Bilden är en så kallad fjortisbild. Dess värre hade jag ingen sån där bh som trycker upp ett par bröst lika stora som två vändstekta ägg, till att likna rejäla meloner.
Men den fick ungefär lika bra bildkvalité.
Det vill säga helt kass och uppfyller inte heller några som helst krav på att få kalla sig bild.

Det är nog tur man inte har egna barn i den där fjortisåldern. Eftersom jag knäcker som fotograf av och till så kan jag ju avslöja att det finns många konstiga tjejer i vårt avlånga land.
Många av dem är beredda till ganska mycket för att de ska kunna få lite fina bilder på sig själva.

Yngst var en 13-åring som kontaktade mig ute på stan. Visst flickan såg äldre ut, men när jag begärde leg så var det ju kört.
Min policy är att inte plåta någon modell som är under 18 år. Om jag skulle tagit lite småsensuella bilder av flickor som vore 15-16 år, så skulle man få en pedofilstämpel på sig per omgående.

Och det kan ju tyckas lite märkligt, eftersom när vi hade tidningar som hette Lektyr och Fibban så var de unga töserna just i den åldern. Och de dolde inget heller. Men då var det ingen som ens kunde stava till ordet pedofil.

Nä, jag plåtar äldre tjejer jag. Fula och snygga i en salig blandning. De får allt levererat på en cd och jag raderar sen mitt minnekort i kameran. Vill inte de ska tro att jag publicerar bilder hej vilt efteråt.

Å andra sidan måste också tjejerna lova att inte lägga upp dem på webben, hur som helst. Jag vill inte det, de kan ju faktiskt ångra sig senare. Och då är det kört. En bild som legat uppe fem minuter på webben har förmodligen redan kopierats.
Tänk på det!

Ja, inte alla bilder då. Som typ den på mig...

4 kommentarer:

Katja sa...

Men, du är bara för härlig alltså!
Man älskar såna bloggare som dig.
Fantastiskt bra.

Anonym sa...

Du är banne mig helt sanslös.
Finns du på riktigt?
Aldrig sett en liknande blog.
Dui är säkert en störtskön lirare att sitta med på puben.

Ullis sa...

Du får snart börja filma din vardag (framför spegeln då förstås) och lägga upp på YouTube likt: www.mogis.se

Anonym sa...

Gubba-bloggen?
Bra idé faktiskt och ett härligt friskt tänk.
Jag tror att de där blondinbellorna snart gjort sitt. Alla de bloggarna ser ju likadana ut.
Nä, tacka vet jag Karlssons retningar.
Fy tusan så goe.