Twingly statistik

5 februari 2009

Öppet hus

Idag var det öppet hus för mig.
Var väl egentligen inte så mycket att se - om jag ska vara ärlig.
Men glad att jag hade underkläder...

Normalt sett brukar jag gå i jeans. Tycker om det.
Blixtlås till gylf är ett skit, så jag väljer helst brallor med knappar i gylfen
Man har ju liksom fastnat mer än en gång med snoppen i ett blixtlås.

Ofta på fyllan är det också. Man underskattar väl längden på den lille rackarn, antar jag. Drar upp blixtlåset och sen sitter snoppen fast likt i ett skruvstäd.
Om det gör ont? Vad tror du?
Så knappar ska det vara.

Men idag blev det inte riktigt så.
Var ute och handlade, gick på bibblan och var runt både här och där.
Givetvis med blixtlåset nere!
Tyckte det var lite småkallt om snoppen, men reagerade väl inte direkt.

Kanske nån tittade lite extra också, jag vet inte.
Man är ju glad att man hade ett par bra boxershorts på sig under.
Inga såna där märkliga saker med en jättegylf i. Ni grabbar som gjort lumpen vet vilken kalsongmodell typ äldre jag menar.
Där var det omöjligt låta snoppen vila innanför kalsongen.

Väl hemma inser jag vad jag gått runt och visat.
Var så pinknödig att jag trodde blåsan skulle brista.
Men oj vad jag fick leta efter den. Hittade den knappt i byxorna ju!
Den hade krupit så långt tillbaka den bara kunde.
Var lite blåaktig i skinnet och minst sagt frusen.

Innan jag fick tag i den lilla rackaren och fick styr på det hela, var jag svimfärdig.
Att vara så pissnödig att man sedan knappt kan pissa är minsann ingen hit det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du kan allt få ihop det du.

Anonym sa...

Kan väl inte dölja sig nåt större där.

Anonym sa...

Djävligaste bild jag nånsin sett