Twingly statistik

24 februari 2009

JK nästa

Jaha, idag skickade jag in mitt mail till Justitiekanslern.
Där yrkar jag på skadestånd från min a-kassa.

Känns minst sagt olustigt att behöva hålla på med sånt här.
Men eftersom a-kassan vet att de gjort fel, samt också skickat hem ett personligt brev, där de tydligt talar om hur jag ska göra.
Ja, då gör jag ju det.

Processar vidare, alltså.
Men så här långt hade det inte behövt gå om något förnuft hade fått råda.
Fast det är väl begära för mycket det :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lider med dig.
TYcker man läser varje dag om folk som råkat illa ut.
Hoppas det fixar sig för dig.

zappa sa...

Tack för det!
Jodå, det fixar sig säkert.
Är taggad nu och kommer kanske att få hjälpa till att bli drivande i ett annat ärende också.
Då gäller det mot försäkringskassan.