Twingly statistik

17 februari 2009

Jag flyr till ett sköte

Ikväll ska jag supa skallen i bitar.
Fixa mig ett skjut så att jag kommer ha ont i flera dar.

Fast jag har liksom inte bestämt mig för i vilken ordning.
Super man för mycket blir det ju mest som kokt spagetti i brallan.
Nåt sladdrigt och där man mest önskar att det indiska reptricket verkligen fungerar även på ett organ.

Så det gäller nog planera lite.
Fast, ju mer jag planerar, desto mer åt helvete går saker och ting.
Murphys lag gäller definitivt mig.
Märkligt nog överlevde jag fredagen den 13:e februari.

Men så kom då problemen på måndagen, två dagar senare, istället.
Ikväll blir det till att ligga och tugga på ett sköte, försöka glömma massa elände.
Visst, det är lite av en verklighetsflykt.
Jag vet!

Men ibland är det banne mig en skön flykt.
Jag lovar!

Nu ska jag bara kolla upp vilken kvinna som är pigg på att ställa upp på att bli penetrerad.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju för bra du!
Djäklar så man skratta mitt i allt som händer dig.
Tycker om dina tankar.
Tugga på ett sköte, ja, jag skrattar.
Tack, för att få läsa det du skriver här.

Anonym sa...

Jag tar gärna emot din behandling.

Anonym sa...

Mums!
Blivit rena porrbloggen.
Kom till mig bara...

Anonym sa...

Finns nog många ensamma kvinnor likt mig som skulle behöva ha din uppmärksamhet.

Lycka till och hoppas du väljer supa till efteråt.

Anonym sa...

Du är för goe du!
Jisses, du slår många proffsbloggare med hästlängder ju.

Kom ut ur din garderob!
Du måste få plats i nån blaska.

Anonym sa...

Hur gick det, fick du napp? ;)

zappa sa...

Nja, napp och napp.
Misstänker att vi somnade...

Anonym sa...

Det blev napp men inget nupp? ;D

zappa sa...

Ha...ja, så kan man ju uttrycka det.
Men fick i alla fall det jag ville allra mest, ändå.
Nog sagt om det...