Twingly statistik

27 januari 2010

Centern - igen

En uppmärksammad läsare mailar mig.
Jag tänker inte skriva vad som avhandlades.

Men hon ville göra mig uppmärksam på att Aftonbladet haft en ledare om centerpartiet. Flera dagar efter att jag hade skrivit om partiet.

Hon såg vissa likheter mellan det som skrevs i min blogg och i Aftonbladet.

Tja, hur som helst, så ställdes en fråga på slutet.
Var det du som skrev ledarsticket i Aftonbladet?

Mitt svar:
Nej. Men jag inser också att det finns likheter. Det är dock inga konstigheter att komma fram till detta resultat. Är man bara lite politiskt intresserad och ser vad som händer, så går det att läsa ut såna här saker.

Jag är också övertygad om att diskussionen om småpartierna kommer fortsätta.

Lite kul var det ändå att någon bemödat sig med att läsa det jag skriver och sedan hitta likheter med ett ledarstick.

Till sist.
Ett stort tack för mailet.

 

Aftonbladet: Ingen plats för centern

Karlssons retningar: Lägg ner centern

1 kommentar:

Anonym sa...

Läget blev kanske inte bättre för c, sedan aktuellt kollat vidare idag?