Twingly statistik

25 juli 2009

Sverigedemokrater och sex

Ja, det är en märklig rubrik.
Men det är de två ämnen som mest föranleder reaktioner.
Visst är det konstigt.

Sedan jag för länge sedan kritiserat sd har det haglat in mail.
Flertalet av dem tycker jag gör rätt, några få att jag är ute på hal is.
De som menar jag har fel skickar massa länkar till olika sidor och menar att sd inte alls är "såna eller såna".

Rena skämtet det också. sd är inte rumsrent, men arbetar på att försöka bli.
Dess bättre finns det många stollar kvar i partiet som solkar ner dem i skiten ordentligt. Och med dessa stollar kvar, hoppas man ju att partiet kan förbli marginaliserat.
Den dumme är en bra representant för stollarna.

sd är förkastligt som parti, punkt slut.
De lindar in sin extrema politik med ord och förvränger fakta lite som de vill.
Jag litar fan i mig inte ett dugg på ett parti fullt med stollar!
Det är min enkla förklaring till att jag tar avstånd från dem.

Så raskt över till sex. Mums!
Men det blir inget skrivet om det idag.
Bara ville påskina att när man skriver om sd eller sex, ja, då mailas det av bara den.

Märkligt, tycker ju jag...

2 kommentarer:

Anders @ ungsvensk.se sa...

Kan inte du säga konkret vad som är så illa med Sverigedemokraterna istället för att häva ur dig en massa skit?

zappa sa...

Människosynen, Anders.
Det är den stora frågan och där står vi långt ifrån varandra.
Den är smått rasistisk och det räcker för att jag ska ta avstånd.
Har heller aldrig hävt ur mig massa skit, och skulle jag det, ligger sd klart före mig på den punkten.
Färdigsnackat!