Twingly statistik

25 juli 2009

Så dum, den dumme kan vara

Jaha, åter är det en i sd som gör sig redo för bokstäverna sd - så dum.

En sådan, så kallad politiker, sätts nu i samband med vit makt-musik. Den dumme skulle varit med i facebook och hamnat i minst sagt tvivelaktiga kretsar.

Den dumme kommer med inga svar alls i frågan. Utan kommer istället att låta PO och JK titta på ärendet.

Ja, man tar sig för pannan.

Den dumme sägs också tillhöra citat: “flera hundra olika” nätverk via facebook. Jag tycker det säger ganska mycket om den dumme.

Man kan rimligen inte vara med i så många grupper och tro att man kan tillföra nåt.

Den dumme går också till attack på det sedvanliga sättet. Genom att publicera personfakta om de som skrivit om den dumme.
Skrattretande, faktiskt.

Vad värre är att de åsikter som via den dummes blogg publiceras är helt makalösa.
Det bra är att förmodligen är det ingen som läser om den dumme.

Jag har konstaterat det förut: det är inte straffbart vara dum.
Men nån djävla gräns borde man ändå dra i ett rättssamhälle.

Den dumme har passerat fel gräns, anser jag.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Läste om det i Aftonbladet igår.
Kan bara hålla med.
Verkar ju lite mysko den killen.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Pelle sa...

sd behöver inga fiender, de sköter det ganska bra på sitt egna sätt.

Karin sa...

Detta var dagen då dumheten fick ett ansikte.

Anonym sa...

http://www.flashback.se/artikel/314/sniper-records-byter-ansvarig-utgivare-den-forra-var-homosexuell/

Ja, ja....detta var kul, tycker jag.

zappa sa...

Plockade bort ett inlägg.
Det var en länk som syftade till att bringa klarhet i vem den dumme är.
Men det vill jag inte bjuda på. Så därför tog jag bort inlägget med länk.

Anonym sa...

Skyddar du inte sd genom att inte skriva vem det är. Och genom att ta bort länken jag postade?
Fegt och svagt agerat.