Twingly statistik

6 juli 2009

Skitsnack

Ja, idag blir det skitsnack.

Häromdan var jag inne på muggen fyra gånger!!!
Förmodligen en form av rekord för min del. Brukar klara av en runda på morgonen, sen är det liksom bra.
Nu verkar det liksom finnas hur mycket skit som helst.

Ja, jag fattar det inte.

Börjar bli allt mer rosafärgad i baken. Inte minst eftersom jag också petar i mig voltaren. En tablett som gör att min mage dundrar på och mullrar värre än åskvädret.
Det är faktiskt pinsamt.

Man vågar inte vara så långt borta från en toalett heller.
Rätt som det är, är det liksom bara dags att lägga ett lass.

När magen liksom inte fungerar som den ska, då trivs man fan inte.
Min fina magkänsla är som bortblåst just nu och jag kommer säkert fatta massa underliga beslut.
Fast är jag bara medveten, så kommer jag vara extra försiktig.

Måste sluta. Muggen igen...

Inga kommentarer: