Twingly statistik

14 januari 2009

Sexsnack

Varför dubbar man filmer i många länder?
Jo, de kan inte läsa helt enkelt.

Men pricken över i:et är kanske när de dubbar porrfilmer.
Det har väl knappst sagts någon vettig kommentar i en sån film som är värd att dubba, tja, rent av översätta.

Man har aldrig översatt/dubbat Linus på Linjen, vad jag vet.
Får det går inte heller att översätta/dubba.
Fast ändå är Linus på Linjen på ett intelligentare plan än en porrfilm.

=============================================

Jag vet inte riktigt hur jag ställer mig till vissa undersökningar.
Undersökningar som säger att folk hellre avstår sex än internet.

Vi kom att snacka om den där undersökningen, jag och en kompis.
De som utfrågades fick välja på att avstå sex eller internet i två veckor.
- Skulle man ju aldrig klara utan sex, menade kamraten.
- Nää...sa jag, och tänkte på nåt.

- Och hur länge sen är det du fick sex då? undrade sen fanskapet.
Han högg som en kobra på mitt utlagda bete, som jag anla utan att egentligen veta.

- Ska det vara en liten djävel till, eller? undrade jag.
Då dog den diskussionen lyckligtvis ut.
Vet inte hur jag ska snärja mig från frågan.
Har ett par dar på mig att fundera ut nåt listigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nå, hur längesedan är det då??? Upp till bevis nu!!
Kram
//Brunett63

zappa sa...

Fantastiskt länge sen!
Får liksom börja lära som på nytt.