Twingly statistik

7 januari 2009

Inte konstigt

Går och undrar varför jag blivit sjuk.
Är det så konstigt, tänker jag nu.

Den där förbannade julskinkan har ju åkt in och ut ur kylskåpet i 14 dar?
Klart som fan att man ska åka på lite illamående då.
Det begriper du väl?

Annars undrar jag verkligen var den stora vinterkräksjukan tog vägen.
Var ju så mycket varningar för den. Och sen blev det...ja, typ ingenting.

Min kropp hade egentligen mått bra av att få en rejäl vinterkräksjuka.
Bättre och effektivare bantning och rensning av alla rör i kroppen finns ju knappt inte.
Såg nästan lite fram emot att drabbas, men tydligen fick jag tji.
Ännu så länge i alla fall.

Ger mig fan på att jag kommer sjukna in rejält när det verkligen är nåt roligt som hägrar.
Lagen om all tings djävlighet är jag personifierad!

Inga kommentarer: