Twingly statistik

31 januari 2007

Landslaget - Zlatan

Vad händer med vårt fotbollslandslag?
Jag fattar snart ingenting....

Igår läste jag den positiva nyheten om att Zlatan sagt ja till landslagsspel efter sin bojkott.
- Härligt, skrek jag, och slog knytnäven i bänken, så att arbetskamraten nästan blev lite fuktig i brallan.

- Han behövs om vi ska klara av detta tuffa år, menade jag vidare.
Glad i hågen arbetade jag vidare under dagen. Allt gick lätt, som en plätt.
Inga sura miner någonstans.

Väl hemma efter att mat ätits upp och disken fixats hamnade jag framför text-tv.
Det skulle jag inte gjort.
För där kom kontraordern: Zlatan tackar nej till spel!

- Va! Fasen....grrr..för böveln...din lilla grinolle...vafför gör du på dette viset, tänkte jag.

Idag är tidningarna nedlusade i ämnet.
Så det får ni kolla in själva.
Men jag misstänker att det finns något osunt bakom allt detta strulande.

Faktiskt tror jag inte på att detta bara handlar om den där fadäsen när Chippen, Zlatan och Mellberg var ute och rumlade lite på kvällen.
Nej, det var ju ett tokstraff!
Något annat måste ligga bakom....man misstänker liksom det, tycker jag.

Man behöver inte vara speciellt konspiratoriskt lagd för att tänka så.

1 kommentar:

Anonym sa...

Zlatan är bara en barnunge som beter sig dumt.