Twingly statistik

24 oktober 2011

Larmet går

 

Folk som har bil-larm borde bo mycket nära där de parkerar sin bil. Så är det tydligen inte.

Kanske man måste lagstifta om det här. Jag lider när jag hör bil-larm som tjuter hela nätter igenom. Och ingen tycks bry sig.

För bra många år sedan fick jag ringa polisen. En bil tjöt mestadels hela nätterna. Efter tre nätter fick jag nog. De kom, fick inte tag i ägaren av bilen, men lyckades kapa nån sladd så det till slut blev tyst.

Om bilen sedan stals eller vart den tog vägen har jag ingen aning om. Kanske den redan var stulen och bara lämnad åt sitt öde att väcka oss sovande medborgare?

Avslutningsvis skrattar jag hela dagen åt moderater som försöker slingra sig ur sin vansinniga historiebeskrivning. Den ena token efter den andre trampar i klaver efter klaver.
Ingen tycks ha gått i någon vettig skola och lärt sig någonting.
Det förklarar nog varför de är moderater. Ty, deras kunskaper är ringa eller noll.

 

Martin Mobergs betraktelser: Återigen visar det sig var högern står

Inga kommentarer: