Twingly statistik

17 oktober 2011

Jag tar jobb hos Juholt

Juholt! Lyssna nu på mig lite här.

Jag är beredd att arbeta för dig. Om jag vill ha ett stabschefsjobb vet jag inte. Men jag är beredd att satsa allt.

Inte minst är jag beredd på att faktiskt ta en del i örat som beter sig som rena skvallerkärringarna. Det beklagliga i detta är ju också att media lyssnar på sladdret.

Ja, de lyssnar på sladdret så till den milda grad att de slutligen tror på det själva.

Men jag har en plan, en strategi. Vi låter alla börja skvallra, fast bara positiva saker. Till slut kan inte media freda sig för den information vi pumpar ut som små megafoner. Fast vi gör det mycket diskret och alltid anonymt.

Redan nu fnissar jag och tänker på allt positivt som ska “läcka” ut.
Så, Juholt, ge mig en plats så kör vi.

Aftonbladet: Sidekick

Inga kommentarer: