Twingly statistik

22 augusti 2008

Pissrännan

Liten eller stor snopp?
Skit, samma, de fixar vad de ska ju.
Antingen pissa eller skicka ut spermier.

För dessa enkla göromål har storleken ingen betydelse alls.
Den med stor snopp säger: mina spermier simmar en kortare sträcka.
Okej! Än sen?
Den med liten snopp ska nog inte betäcka samma kvinna och låta spermierna vara med i nån form av spermie-OS.

Nä, det viktiga är väl att de där uthängande sakerna fungerar.
Och ju större apparat männen har mellan benen, desto större problem.
Precis som kvinnor och stora bröst, faktiskt.

Arbetade ett tag på en industri, många år sen är det...
En gubbe gick under nån slags öknamn - buffelk-k.
Hoppas ni förstår.

Jag fattade inte, just då.
Men en dag tvingades vi stå bredvid varandra vid en pissränna.
Och som jag hatar dessa rännor. Jag gör nog hellre i brallan än stå där.

Gubben stod där när jag släntrade in. Jaha, inget bås ledigt, så jag fick ju ta rännan.
Ställde mig över en meter ifrån.
Öppnade upp overrallen och lättade på trycket.

Gubben som är två meter lång, tittar ner på mig.
Han säger nåt.
Jag känner mig liksom tvingad svara.
Så från att tittat in i det rostfria går blicken upp mot hans ögon.
I vrån liksom ser jag den.

Sen liksom släpper det loss!
Som den värsta brandspruta. En slang som lever sitt eget liv.
Pisset stänker över gubben och bort till mig.

Fy, fan!
Jag hukar till och min lilla byxorm far in kvickt. Kvickare än ett sköldpaddshuvud.
Man är liksom inte pissnödig längre.

Direkt går jag till omklädningsrummet. Byter overrall, tvättar mig.
Om jag hade minsta lilla obehag innan inför dessa pissrännor, kan jag säga att efter detta pissar jag inte i såna.

De är snuskiga och äckliga så till den milda grad.
Förmodligen är det inte heller en kvinna som designat att män ska pissa i ett mycket svagt lutande stuprör där man ser andra mäns piss passera revy.

Hmm..jo, det kanske är en kvinna, trots allt.
En manligsfientlig sådan.

Riv ner pissrännorna.
Vilket parti, tar parti för den frågan?

Inga kommentarer: