Twingly statistik

14 september 2007

Bara elände

Det är mycket som händer just nu

Ett uppskrivet VM för damer i fotboll.
Totalt kass är det.
Det kan knappast kallas för fotboll.

Man skäms verkligen. Sverige trodde att de var världsmästare innan man
ens börjat spela, verkar det.

Ja, sen är ju inte steget långt till regeringen!
De tror sig vara världsmästare också.
Klart, det är de på en punkt.
Nämligen i att fixa skattesänkningar för de som redan är så djävla rika
att de inte ens kan göra av med sina pengar.

Men mig och dig, ska de klämma åt.
Sämre sjukersättning också...
Ja, ibland vet jag inte i vilket land jag bor i.
Just nu skäms jag som en våt hund över alla dessa dåraktiga förslag.

"Det går bra för Sverige".
Vi har hört det nu!!!!!!
Om det går så djävla bra är det väl dags stoppa terrorn mot folket från
regeringen!

Hmmm....varför gäller inte terrorlagarna mot dem också? Just nu utgör
regeringen ett större hot mot det svenska folket än någonsin.
Och som vi sett är de mestadels fifflare allihopa.

Men om du fuskar. Då ska du banne mig åka dit så det bara skriker om
det. Att de skitnödigt rika köper och handlar svart, fifflar lite hit
och dit.
Tja, det är att betrakta som nåt lite hippt, nästan inne, exotiskt.
Fy, fan!

Lika tokiga är de tre fotbollsklubbar som tror sig kunna skapa en
sammanslagning och därmed fixa en elitklubb.
Jisses!
Nobben direkt.
Lika tokigt som många av regeringens förslag.

Det gör att jag osökt kommer in på en annan sak:
Bra produkter som ska hitta nya användningsområden.

Strumpebandshållare finns ju knappt längre - väl.
Sexigt är det ju förstås.
Numera finns dessa att köpa under namnet lakanspännare!

Inga kommentarer: