Twingly statistik

4 februari 2010

På G

Jaha, det är måmnga år sen nu detta.
Men vi dansade och hade trevligt.
Fulla som ägg båda två.
Man och kvinna.

Tja, så hände det sig som så att vi hamnade i henns lägenhet.
Nära och bra från haket vi hittade varandra på.
Och det ena ledde till det andra, som det kan göra.

Och vips låg vi säng.
(Vips och vips vet jag inte, tidsrymden är här lite diffus.)
Låg och låg, förresten.
Hon satt på sängkanten och jag kröp fram till henne.

Väl framme vid sängkanten hittade jag troskanten.
Sen fladdrade jag runt där lite med mitt munläder.
Men ska göra saker man är bra på, har jag lärt. Och detta är en konst jag behärskar.

SEn efter en stund var det fortsätttning i säng. Avancerad petting kan man kalla det.
Och när jag som bäst lapar i mig säger hon nåt.
- Jag vill........ohörbart.
- Va?
- Jag vill........ohörbart.

Proceduren håller på flera gånger. Jag hör inte vad hon säger, fattar inte vad hon menar.
Vad jag tänker och tycker i det läget vet jag inte, men vet att massa saker och tankar far runt. Jag försöker liksom gissa.
Men nä, vad menar hon?

Plockar ut fingrarna och smakar av, i brist på annat.
- Vad gör du? säger hon.
- Smakar av dig bara, säger jag.
- Jag vill........ohörbart. Säger hon.

Nu igen...
Va, fan...
...tänker jag.

Jag får inget svar på frågan under denna kväll eller följande månader heller. Varje gång är det samma visa nämligen.

Träffar efter flera år en kompis som var tillsmmans med kvinnan.
- Hade ni inte barn tillsammans? frågar jag.
- Omöjligt. På det stället hon ville man skulle vara, blir banne mig inga barn gjorda.

1 kommentar:

Pelle sa...

Du är underhållande och rolig.
Samtidigt lägger du bra energi på vettiga saker. Läste bland annat ditt inlägg om Afghanistan.
Bravo!
Fortsätt så.