Twingly statistik

3 april 2009

Snart måndag

På måndag den 6/4 så börjar nåt nytt i mitt liv.
Eftersom jag oförskyllt har hamnat i ett läge, så finns inget att välja på för min del.
Utförsäkrad från a-kassan på oklara grunder, efter fel av dem, ska jag börja på nåt som heter KFG.

Ett litet googlande på detta ger mer frågetecken, faktiskt.
Men jag har inget val, jag ska se vad det kan ge.
Har du erfarenheter från detta, så kontakta mig.
Jag vill veta hur det går/gick.

Kommer följa upp det och givetvis skriva ner precis allt om vad som händer för egen del.
Och tycker jag de inte kommer med bra saker för mig, så går jag givetvis vidare.

Många som deltagit i KFG har känt sig smått förnedrade.
Det ska man inte behöva bli.
Minsta lilla tecken på det och jag kopplar in af och media i ärendet.

Bara för att man redan ligger i rännstenen ska ingen sätta sig på en!

Men som sagt var: Jag ska ge det en chans.

Inga kommentarer: