Twingly statistik

13 september 2006

Diverse

Blå skåpet
Hur mycket kan egentligen rymmas i ett skåp?
Ofta hör man, nu har den personen skitit i det blå skåpet.
Genom åren blir det ju ganska mycket.
Vem tar bort det

Och förresten. Varför har man skelett i sin garderob?
Ingen normal människa har det ju.
Men ändå så säger man att folk har just det.
Ni fattar väl?

Ja, jag begriper nog inte :-)




Låtdjävel
Nu har jag lyssnat på den där brudens låt på radio att jag storknar. Att
det dessutom var en svensk artist hade jag ingen aning om.
Hon sjunger på engelska och jag trodde direkt att det var snyggingen
Shania Twain.
Men det var det nu inte. Fast en söt tjej var det ju lik förbaskat

Nu har dock den låten gjort sitt.
Det kvittar vilken djädrans radiokanal man rattar in, så vips dyker
låten upp.


Vad den handlar om? Ingen aning.
Men det är nåt som en person har svårt att få bort ur sin skalle, eller
nåt liknande
Just nu vill jag bara ha bort låten. Den är bra. Nu är den dock
sönderspelad.




Reklam-radio<
Alla pratar om radioprogrammet. Det är så kul, såååå kul.
Man debatterar, man spelar musik, man frågar högt uppsatta människor,
man har lekar.....listan är lång.
Och programmet är totalt urkass.

Här finns knappt något seriöst. På bästa sändingstid skulle man till och
med behöva ha radioprogrammet barnförbjudet.
Jag har hört såna dumheter sägas att de borde fällts om någon anmälde
eländet.

Det värsta med reklam-radio är när den spelas på offentliga platser.
Typ bibliotek, varuhus, bussen, i aulan etc.

Offentliga miljöer ska banne mig vara fria från detta
radiobrusande reklamskithelvete!

Inga kommentarer: