Twingly statistik

21 mars 2011

Monty Pyhton – 69:a - Ibiza

Djäklar också. Sen jag hittade den där plastpåsen från 1983 och faktiskt börjat minnas just det året så snurrar det allt mer i min skalle.

Jag börjar minnas mer och mer detaljer från Ibiza. Hon den urläckra tjejen som skulle stöta på min kompis, men hamnade hos mig! Han ville inte ha öns snyggaste!
Jag begrep inte varför.

Han och jag arbetade ihop lite i början av 80-talet. Sen bara stack han. Drog till annat land, öppnade eget, skrev nån bok, och sen flyttade hem till barndomsstaden igen. Efter 20 år i landsflykt.

Inom kort kommer jag uppsöka honom. Men vi ska inte prata minnen från Ibiza. Det lovar jag.
Men det jag kommer ihåg så här långt summeras bra av Python.
Med den texten hyllar jag det motsatta könet.
Jag älskar er!

Monty Python: Sit On My Face
Sit on my face and tell me that you love me
I'll sit on your face and tell you I love you too
I love to hear you oralize
When I'm between your thighs
You blow me away

Sit on my face and let my lips embrace you
I'll sit on your face and then I'll love you truly
Life can be fine if we both sixty nine
If we sit on our faces in all sorts of places
And play till we're blown away

1 kommentar:

Maria sa...

jag fick också lite minnen. Kanske inte såna som dina, men nästan