Twingly statistik

7 oktober 2010

Mental styrka segrade byxormen

Det var allt bra länge sedan man hade nattliga pollutioner.
Ungefär nästan lika länge sedan man vaknade med ribba också.

Men i morse stod den i givakt!
Jag begrep inte riktigt varför om jag ska vara ärlig.
Kanske hade jag drömt nåt, jag vet inte.

Tyckte bara att det var besvärligt om jag ska vara ärlig.

Det tog också ett bra tag innan byxormen lugnat ner sig. Den ville liksom inte ge sig.
Men med min inre kraft så liksom tog jag mentalt över och den kröp tillbaka.

Värre var det för bra många år sen. Då hade min mentala styrka ingenting att tala om.
Jag låg på lasarett och pysslades om av den ena snyggingen vackrare än den andre.

Landstingets lakan till kalsonger är av de mer vidlyftiga och med ett stort hål fram till.
Minsta rörelse av byxormen gjorde att den tittade ut.
Lite jobbigt!

En dag kommer en av de vackra varelserna på att nu ska minsann Karlsson tvättas.
I sängen! Med tvättlapp!
Jisses, vilket påhitt tänkte jag.

Jag fick snabbt började fundera på annat. För när denna varelse for fram med sina händer över min kropp så reagerade den.
Byxormen, alltså.

Den liksom vädrade nåt. Jag vädrade väl mest att få en örfil eller nåt värre.

Jag fick spänna varenda muskel i kroppen för att liksom kompensera bort vad som höll på att ske.
- Slappna bara av och ta det lugnt, sa den sköna varelsen.

Om jag gjort det så hade jag avlossat stora kanonen.
Hela jag var som en osäkrad bomb.
- Snart går det…åt helvete, tänkte jag flera gånger.

Snabbt som tusan får jag ändra position till liggande på mage. Eller liggande på byxorm. I den vändingen var det ytterst nära jag skadat mig ordentligt.

Efter en stund hör jag rösten:
- Så där, så kan du rulla tillbaka till ryggläget igen.
Jag är på god väg, men inser att i mitt stånd ska jag nog inte drista mig till denna övning.

- Näe, jag har det bra här, mumlar jag med ansiktet i huvudkudden.
Den sköna varelsen går.
Sen ligger jag hur stilla som helst i en kvart. Minsta rörelse hade kunnat vara kritisk.

Att få en daglig pollution under dessa former var inte värdigt mig.

3 kommentarer:

Marianne sa...

Denna blogg är det bästa man kan läsa just nu.
Allvar och roligheter blandas på ett skönt sett.

Anonym sa...

kul.

Anita sa...

Jaha, så du ska börja med sexnoveller?