Twingly statistik

17 juni 2010

Snusrevolten!

Snuset kommer snart bli dyrare än att köpa ett paket cigg!

Fråga:
a) Låter det klokt?
b) Låter det som om jag yrar i nattmössan?

Svar:
a) Nej
b) Ja

Visst låter det snurrigt?

Hur kan man i detta landet straffa ut alla som snusar på ett sånt här sätt?
Jag begriper det inte.

Själv har snusat i över 35 år. Inga skador nånstans inne i truten.
Gör regelbundna tandläkarbesök var 18:e månad.

Oftare behöver jag inte gå eftersom jag anses ha en hög och bra tandstatus.

Hur snuset kan ha blivit så djävla dyrt utan att några knorrar om det är för mig en gåta.

En snusare förpestar bara för sig själv.
Vi ligger knappast inte heller läkarvården till last. Det finns med andra ord inga som helst anledningar till ett skyhögt pris på snus.
Absolut ingen anledning!

Vi snusare måste nu förena oss i en total snusrevolt och slå tillbaka mot politikerna!
Eller vad tänker ni där ute i stugorna?

Jag tänker: Ge fan i mitt snus! Det är dyrt så det räcker!


Snusrevolt! Snusrevolt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med.