Twingly statistik

5 december 2009

Tv-mys

Äntligen!
Ikväll ska jag ha en mysig stund. Helt själv.
Jag, en fåtölj och nåt bra på tv, lite gott att dricka, massa ljus som brinner. Bara mysa framför tv:n.

Sån var planeringen.
Tills man kollar in vad som visas på tv numera en lördagskväll.
Upptäcker att det finns typ inte ett skit att se.
Fel. Jag menar massa skit att se och inget vettigt, alltså.

Tv-kvällar är tydligen inte lördagar, i alla fall.
Men jag sörjer inte. Jag har böcker som väntar på att få bli lästa, som tur väl är.
Fast jag hade liksom inte planerat att ta fram dem ikväll.
Men ju mer jag tittar över tv-tablåer så slår det mig: Tur jag inte har en djävla massa tv-kanaler och betalar dyrt för att sen inte se på tv.

Aja, ett par rullar porrfilm med några bröstförstorande kvinnor som tar den i analen, kan ju också rädda en tv-kväll.
Har man sett en sån porrfilm, så har man sett dem alla.
Inte ens det är kul längre.

Vad fan är det för fel på tv-mediet?
Måste alla göra samma djävla program och sen köra dem i olika upplagor på olika kanaler?
Jag ser snart ingen skillnad....

Inga kommentarer: