Twingly statistik

8 augusti 2009

Perfekt planering

Jaha, så inföll en av de varmaste dagarna i år. Och vad har man då inplanerat?

Tja, lite röjande av skog bara. Kanonfint när termometern visar långt över 25 grader varmt. Inte minsta vindpust, inte ett moln på himlen i sikte.

Ser däremot massor av flugor och mygg. De djävlarna älskar att bada i mitt svett. Det rinner fårår av svett. Jag lyckas svettas där man minst anar det.

I tre timmar genomlider jag detta helvete. Sen får det banne mig vara nog. Kroppen darrar i flera timmar efter denna ansträngning.

Det är här nånstans jag börjar inse att det nog inte så förbannat svårt få en hjärtattack eller liknande.

Fasen, man måste ju ta det lite lugnt.
Så därför blir det inte många knop idag. Ska gå en liten runda och bara mysa.

Inga kommentarer: