Twingly statistik

13 augusti 2009

Bitter

Läser nånstans om att får man inte tillräckligt med sex blir man en bitter människa.

Tack, då fick jag svar på det då!

Skulle faktiskt behöva ha mig en rejäl omgång av det.
Ibland önskar man nästan att nån kvinna bara går fram och tar ett skamgrepp om pungen så att man liksom bara har till att följa med.

Låter lite som våldtäkt, tänker jag.
Men nä, inte fullt så.
Bara lite lagom, ta det första steget.
Jag saknar det det.

Fan, kvinnor kan ju också!
Jag finns för er. Kom och plocka!

I mitt hyreshus bor en tjej som verkligen är läcker.
Några försök har jag ju aldrig gjort, hon är yngre, kanske mycket yngre, än mig.
Men hon är läcker och vardaglig på nåt fint sätt.

Hon har barn och jag har inga.

Ibland möts våra ögon och jag tänker vilken fåne jag är. Varför inte säga nåt?
Det blir liksom bara blaah, i truten.

Det är så synd och tråkigt. Vi kan ju trots allt mötas som människor och gå ut och äta en bit mat.
Själv är ju inte så kul.

Sex är inte allt i livet. Långt ifrån.

Inga kommentarer: