Twingly statistik

23 mars 2009

Hoppsan!

Sex är svårt, men ganska kul, faktiskt.
Nyttigt är det också. Ett bra sätt att bli av med lite kalorier på.

För ganska länge sedan var jag utomlands och roade mig.
Tror det var på Kreta. En fantastisk ö.
Redan första kvällen fick jag syn på en kanonsnygg kvinna.

Vi fick lite tycke för varandra och surrade på som bara den i takt med att den iskalla retsinan rann ner.
Redan dagen efter är vi tillsammans och badar, käkar och dricker.

Sen gör vi utflykt. Åker buss, båt och ska ligga över i en annan stad.
Det är liksom då det ska ske.
Vi har suttit och småkelat mest hela kvällen, till och med när vi ska äta.
Måste sett ut som små tonåringar.

Själv är jag så upphetsad att jag börjar få svårt dölja det.
Väl inne på rummet, måste jag ha en wirre för att kyla ner mig lite.
- Kom, säger hon, sittandes på sängen.
Jag går fram till henne.

Då sliter hon av mig boxerkalsongerna...puff...borta...
Den dinglar till, liksom. I sin fulla prakt, om man säger så.
Hon tar i den med sina varma händer.

Det är då det sker som inte får ske.
Splatt, eller nåt i den stilen.
Tömningen är total, den rycker och pumpar på av bara fan.
Jag kan inget göra, det bara gick.

Man skämms som en våt hund. Tiden går sakta fram och allt tycks stanna upp.
Vågar inte ens se henne i ögonen.
Är ju trots allt en ganska pinsam historia som rullas upp.

Det slutar med att ett enda stort gapskratt, kan jag berätta.
Efter det hade vi bättre kvällar, kan jag också avslöja.
Vi träffades på många resor och hade alltid lika kul.
Det som började i fiasko blev ganska bra, till slut.

Men det är ett litet helvete som jag hela tiden dras med.
Ständigt att vara så retlig att det brakar iväg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill ha dig!
Var finns du?
Blir tokig snart.

zappa sa...

Alltid kul med beundrare.
Skicka ett mail :-)
Så får vi se...

Anonym sa...

Mailet är skickat.