Twingly statistik

5 februari 2007

Pinsamhet

Som kille att köpa sin första kondom var det allt lite märkligt.
Speciellt om den där snygga blondinen i sin egen ålder arbetade på macken just den dan!

Samma känsla fick jag häromdagen när jag skulle köpa vaselin.
Vaselin kräver mina vandringskängor för att må bra.
När jag plockade i hyllan efter burken, tittade en kompis och vi hejade glatt.

Snackade lite strunt och jag skämtade lite rått om mitt val av vaselin. Kan tillägga att det var lite halvsnuskiga skämt.

Väl framme i kassan stod en tjej i övre tonåren och fick minst sagt blossande kinder. På djävelskap funderade jag på att också beställa nån kondom också.
Men jag avstod.

Förklarade istället att vaselinet är till mina kängor.
- Ja, ja, ropade kompisen. Mycket har man ju hört, men den var riktigt dålig den!

Inga kommentarer: