Twingly statistik

12 februari 2007

Anrell-nytt

För folk som köpte söndagstidningen den 11/2-07, så fanns en fråga om vart Lasse Anrell tagit vägen.
Jag köpte givetvis inte tidningen eftersom Anrell inte skriver där längre.
Men jag tar mig friheten att skriva frågan och svaret redaktör Nicke Franchell:

Vad har hänt med Anrells krönikor?
I tre veckor har jag blivit lurad på söndagens höjdpunkt.
Dessutom helt utan någon som helst förklaring.
Så nu är min fråga, har ni petat Lasse Anrell för gott så jag kan sluta köpa Aftonbladets skvallerbilaga på söndagar?
Liselott

Svar från redaktör Nicke:
Hej! Du är inte ensam om att undra vart Lasses krönikor tagit vägen och varför de försvunnit utan förklaring. När vi förnyade krönikesidan valde Lasse att stiga åt sidan.
"Var sak har sin tid", som han själv uttryckte det.
Jag hoppas att du kommer fortsätta läsa Söndag och våra nya krönikörer och vem vet, Lasse Kanske dyker upp i framtiden igen.

Ja. Ja.
Tack för att du skickade en en förfrågan Liselott.
Själv har jag ännu inget svar fått.

Och att förnya för att man ska förnya... det är inte alltid så djävla lyckat alltså.

Nä, tillbaka med Lasse.

Inga kommentarer: