Twingly statistik

11 maj 2008

Katastrof

- Katastrof!
Skrek kärringen efter mig.
Anledningen?

Jo, jag cyklade på en gågata. Lugnt och försiktigt. Jag utgjorde ingen som helst risk för gående eller utsatte mig själv för fara.
- Burma är en katastrof, vrålade jag tillbaka och möttes av en min som liknade en uggleholk.

Djävla kärring. Har hon inget annat att bry sig om här i livet, tänker man sen.

Katastrof i det lilla formatet hände när min gamla pc tvärdog. Utan minsta lilla varningstecken så la skiten av.
Två hårddiskar fulla med bilder som skulle sålts just denna pingsthelgen.
2.500 spänn hade jag lätt tjänat.

Kunnat unna mig en fin whiskey sen och bara njuta av det fina vädret.
Ja, så blev det nu inte, som ni förstår.

Men nu är jag uppe på banan igen efter att ha varit urkopplad från cyberspace ett tag.
Som omväxling är det ju ganska kul att känna på den riktiga verkligheten också.
Prova det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Såna människor finns det gott om. :(((