Twingly statistik

15 maj 2008

Dumpar porr i skogen?

Följande text är inte min.
Jag har tagit mig friheten att saxa den från ett välkänt forum.
Upphovsmannen till texten får väl stämma mig :-)
==============

kanske en dum fråga, det har nog alla gjort när vi var små. tidningarna hittades ofta i olika buskage. de kunde även hittas på andra ställen. ex. hittade min kompis som liten när han klättrade på skolans tak en skolåda proppfull med porrisar på ett av hustaken. ibland kunde man hitta en riktigt guldgruva i en dunge med massvis med porrtidningar. då spred sig ryktet fort och det dröjde inte länge förrän traktens alla ungar hängde där och bläddrade. ända tills någon kåt jävel la beslag på tidningarna och flyttade dom till ett eget gömställe. om vi hittade porrtidningar i parken där vi bodde så stack vi dit på varje rast och satt o tittade storögt på dessa håriga 80-talsunderliv och silikonbefriade bröst. en av mina klasskamrater blev helt till sig vid en porrtidnings-session och yttrade längtande "när jag blir stor ska jag bli en slickare!" men vem fan gömmer porrtidningar utomhus? jag menar, någon måste ju ha köpt dem och lagt ut dem i skog o mark. alla mina vänner, även de jag inte vuxit upp med kan bekräfta att de hittat porrtidningar utomhus när de var små. däremot vill INGEN kännas vid att ha köpt och "planterat" porrtidningar på strategiska ställen.

===============

Ja, såna här frågor kan alltså ställa till huvudbry.

1 kommentar:

Anonym sa...

En klassiker!