Twingly statistik

9 oktober 2009

Kontaktannonsen

Ja, hur ska en kontaktannons se ut?
Ska man sticka ut rejält från mängden?
Ska man ljuga om vikt och längd? Eller är det inte viktigt?
Hur uppfattas jag av andra människor?

Frågorna är många inför en kontaktannons.

Jag provar.
Försök ett:
Tunnhårig, snart 50-årig man, med bukfettma söker kvinna...(Nä, det var fel...)

Försök två:
Rolig och intressant, snart 50-årig man söker kvinna.
Jag tycker om att skriva, i alla olika sammanhang(dock ej Facebook och Twitter), fotograferar, vandrar, läser och reser mycket.
Gillar att laga mat och dricker både öl, vin och sprit. Utan problem, vill jag tillägga.
Är kort och gott en livsnjutare.

Om du kvinna vill följa med på livets vandring bredvid mig så är du välkommen.
Du svarar då till en "gubbe" som är tunn med hår på skallen och har traditionell "gubbamage".

Ja, det låter verkligen lockande, måste jag säga.
Är övertygad om att jag får massa intressanta svar.

1 kommentar:

Mi sa...

Ja hur kan en kvinna unvika att falla för det? Men du glömde att ta med att du har härlig humor och inte är rädd för en bra diskussion. :)