Twingly statistik

30 september 2009

Inkommande post

Fick ett mail häromdan som jag missat.
Det hade råkat hamna i skäpposten.
Ber så mycket om ursäkt.

Skrivaren vill att jag ska lägga ut det också.
Varför vet jag inte. Kanske handlar om nån vadslagning…

Hur som helst, jag vet inte vem personen är. Men det var ett par trevliga rader att få.

 

“Hej Karlsson.

Jag som skriver läser din blogg varje dag. Mina arbetskamrater och jag brukar kommentera vad du skrivit på fikarasten. Vi har jättekul.

För några veckor sedan märkte vi att du blivit lite dyster och deppig. Någon skrev en kommentar och du tackade så hjärtligt.

Du skrev också varför du var lite nere.
Det blev en dörröppnare till en på kontoret här. Hon bubblade på av bara den och vi fick knappt stopp på henne.

Massa känslor som skulle ut.
Efteråt var hon nöjd och en av killarna menade att det var som en ren förlossning.

Allt detta på grund av dig, du underbara människa, som vi inte känner, inte vet var du finns, men som kan sätta igång såna känslor.

Tänk om fler kunde vara som du!

Tack för det du gör.
Hoppas fler får ta del av din blogg.

Hälsar Marie på kontoret”

Tack, Marie med arbetskamrater, säger då lilla jag.
Just i stunden liksom mållös.

Inga kommentarer: