Twingly statistik

15 september 2009

En del har rätt mycket

Den här kvinnan på Aftonbladet slår det mesta.

Snygg, sexig, klok, skrivkunnig som få, ja, det finns massa fina attribut som denna kvinna har.

Det är faktiskt den typen av kvinnor som attraherar mig mest. Alltså inte bara att de har ett fint yttre, utan att det finns “gött mos” innanför pannbenet också.

Personligen dras jag mer till kvinnor som faktiskt kan uppvisa ett trevligt intellekt före utseende. Varför det är så vet jag inte.
Bara konstaterar att det är så i mitt fall.

En del lyckas sen tydligen kombinera både yttre och inre. Man kan väl säga att några får liksom alla goda egenskaper. Men det är få som lyckas göra nåt bra av de positiva attributen.

Här finns i alla fall en som lyckats förträffligt.

Det måste ju finnas mängder av såna här kvinnor.
Hoppas jag, i alla fall.

Den här kvinnan ger i alla fall mig hopp om att alla kvinnor inte alls behöver vara dumma blondiner som bloggar om vad de äter, shoppar, vart de reser, eller annat helt ointressant.

Vem det är?

Det ser man på länken här.

Inga kommentarer: