Twingly statistik

4 november 2008

Anrell cyklar vidare

Lasse Anrell på Sportblaskan har tappat i förtroende!
I alla fall i mina ögon.

Han häcklar numera vecka efter vecka en av Sveriges bästa domare, Martin Hansson, från blekingska Holmsjö.
Jag fattar inte vad Anrell är ute efter.

För om Anrell ska hålla samma pondus när det gäller idrottsmän/kvinnor i allmänhet, borde han ju såga utav bara helvete!
Hur många målvakter har inte gjort tavlor, hur många forwards har inte gjort tavlor?

Även en fotbollsdomare kan ha fel, det är väl ingen nyhet, Anrell!

En domare gör en bedömning av läget och blåser. Allt går blixtsnabbt.
Kan vara fel, kan vara rätt, det tillhör liksom idrotten, fattar du det Anrell?

Annars lyfter jag åter den gamla frågan, ta fram Hawkeye!
Bort med alla domare!
Låt några bakom ett mörkt plexi sitta och bedöma.
Så vill jag inte ha det!

Och du Anrell!
Sluta med denna dumma journalistik.
Just nu håller du på med personjakt.

Lägg ner, Anrell!
Fan, det finns så djävla mycket annat ni borde och ska lägga er kraft på. Inte detta.
Det är inte värdigt en av landets största tidningar.
Jag skäms över varje liten sketen rad ni just nu presterar i detta dyng-ämne!

Martin Hansson ska ha all heder av att stå rakryggad genom det mediadrev som pågår. Han gör kanske inte allt rätt i varje match, men vem kan det?

Tänk om vi skulle agera på samma sätt så fort en journalist gick lite över gränsen?
Tänk på det, Anrell!


Skäms Anrell!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen bryr sig om anrell!

Anonym sa...

Om jag inte är helt fel ute önskade väl sig Anrell sparken under 2008?
Har för mig han skrev det för något år sedan.
Nu borde han ligga bra till för det, i alla fall.

Tycker också att han numera går över gränsen, för ofta.
Kalle

zappa sa...

Kalle = Jo, Kalle, så var det. Jag läste det också, inför 2008.

Jag hoppas bara att han lugnar sig lite och fokuserar på god journalistik, istället.