Twingly statistik

16 januari 2008

Mera snus för böveln!

Sluta snusa.
Nu när priset gått upp så djävligt.
Det är ju inte bra för hälsan heller.

Sägs det!

I helvete heller, säger ju jag då.
Jag betalar faktiskt bra med skatt genom att fortsätta snusa.
Och jag förpestar bara mig själv, om jag nu förpestar.

Vetenskapen är ju lite kluven till påverkningarna av snus.
Visst, hjärtat slår nåt slag extra.
Än sen då?
Man kan faktiskt få mindre hål i tänderna genom att just snusa.
Räkna med den faktorn också då!

Det räcker jag sätter på en skitkanal på TV, så ökar också pulsen.
Men där finns ingen varningstext!

Nää, gott folk!
Snusa är trevligt.
Det gör mig riktigt gott.
Att jag sedan bidrar med lite extrapengar till statskassan, kan jag ta.
(Bara de används rätt och inte till skattesänkningar. Hör du det Anders Borg?)

Fast. Det ska ska erkännas. Dagens prisnivå (hö-hö) är ju banne mig åtalbar.
Där har alliansregeringen gått för långt.
Så mitt snusuppror kommer fortsätta oförtrutet.

Fan, det är bara veklingar som slutar snusa :-)

Och jag tycker faktiskt det är smått sexigt med kvinnor som snusar.
Pervest? Möjligt.
Var tillsammans med en kvinna och vi snaskade käft så härligt att vi till och med bytte snusar med varandra.
Det var ett fint förspel det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är också stark. Ska aldrig sluta snusa!