Twingly statistik

2 juli 2007

En bilaga

Ettan: Vi älskar att ha sex utomhus.
Agneta Sjödin om den stora kärleken.
Elin och Tiger bygger lyxvilla


Sid 2: Annons: hotellkedja.
Sid 3: Innehåll samt redaktör kåserar.
Sid 4: Läsarbrev.
Sid 5: Hon vann en klänning.
Sid 6: Angelina Jolie.
Sid 7: Diverse kändisar på bilder.
Sid 8-9: Kungliga nyheter.
Sid 10-13: Här bygger Elin och Tiger.
Sid 14-15: Männen i Madonnas liv
Sid 16-18: Äntligen är Tori lycklig.
Sid 19: Annons: mat.
Sid 20-23: Jag hatar inte pappa längre.
Sid 24-27: Shortsmodet.
Sid 28-29: Mode för barn.
Sid 30-31: Annons: kattmat.
Sid 32: Rocksida, mode, diverse snack.
Sid 33: Annons: ringsignaler.
Sid 34-37: Fixa frisyren, modesidor.
Sid 38-41: Lägerliv på festival.
Sid 42-43: Annons: bil.
Sid 44-48: Agneta Sjödin.
Sid 49: Annons: mat.
Sid 50-53: Svenskarnas sexliv.
Sid 54-55: Posh.
Sid 56-59: Tennisreportage.
Sid 60: Fråga en sierska (?).
Sid 61: Design.
Sid 62-63: GPS-test.
Sid 64-67: Hemma hos: inredning osv.
Sid 68-71: Matrecept, vin etc.
Sid 72: Horoskop.
Sid 73: Sudoku.
Sid 74-77: Korsord.
Sid 78-80: Testa dina kunskaper, frågor.
Sid 81: Korsord.
Sid 82: Krönika.
Sid 83: Annons: mat.
Sid 84: Annons: bil.

Jaha, och vad är då allt detta undrar du?
Jo, det är Aftonbladets Söndagsbilaga från den 1/7 2007.
Ett lågvattenmärke utan like. Kostar dessutom 10 spänn.

Jag har köpt bilagan sedan den började komma ut.
La sedan av när Lasse Anrell petades bort från den.
Gjorde nu ett nedslag för att ge den en chans.

Det skulle jag aldrig gjort, ser jag nu.
Totalt värdelös var den. Trots att man hade som tema "Kärlekssommar".

Nä, lägg ner och kom tillbaka in i matchen Aftonbladet!
Det här var riktigt uruselt.
Ansvarig utgivare är Anders Gerdin och redaktör Nicke Frankell.

Att en så kallad kvällstidning ska behöva sjunka så här lågt är pinsamt.
Aftonbladet har en mängd bra skribenter som gör kanonarbete.
Varför fyller man då en bilaga med detta dravel?

Ja, den frågas ska givetvis de ansvariga på Aftonbladet besvara.

Hädanefter går man guldtia till frälsis.
Där gör den mer nytta och jag slipper reta upp mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, djäklar!
Aftonbladet måste bjuda in dig att skriva.
Jag har tårar i ögonen av skratt :-)

Anonym sa...

Detta är humor!
Jag gillar.
Bättre än alla skåningar som visas på tv ju.
Stor underhållning.
Mera...