Twingly statistik

26 juni 2008

Adjö!

Ja, nu är det så dags!
Jag tar farväl av denna världen.

Och jag menar inte enbart cybervärlden.
Jag menar mitt levande jag.
Har hittat en kanonbra plats att låta mina sista timmar dra en suck.

Det är precis bredvid en liten å som rinner fram.
På bottnen kan man se en och annan stackars mussla som slåss emot det dåliga vattnet/klimatet.
Snart är även de musslorna förgängliga som min kropp.

Ja, det är en dyster prosa ni läser, mina vänner.
Men jag ser liksom ingen utväg.
Frågan är hur jag ska ta mig av daga.
Det återstår att se.

Så länge det finns kärr, rep och sjöar, så finns det inga problem på den punkten.








================

Mmmmmmmmmmmmmmmm.
Det är nog ganska många som har nattsvarta tankar både då och nu.
Ni är inte unika.
Jag vågar säga att de flesta har någon gång haft tanken att begå självmord.

Alla gör det inte, lyckligtvis. För i så fall skulle vi knappt överleva....

Men jag anser att det är en förbannad rättighet att kunna få begå ett självmord. Man blir ju inte åtalad om man slänger sig från en bro och polis och ambulans och brandfolk räddar en.
De kan inte åtala en människa som vill begå självmord, så är det nämligen.

Fasen, jag bekänner mig egen dumhet ju.
Bara inte den där hästsvanen till finansminister läser eller han den där Reinfeldt.
Då kan de ju faktiskt få för sig att även detta område kan bestraffas, beskattas eller varför inte privatiseras?

Ja, jag ber om ursäkt till alla som bor i landet lagom Sverige!
Livsfarligt säga någonting numera ju.
Inte minst sedan FRA fått sitt godkännande.

Men tankarna kan de väl inte avläsa?
Nä, så nu gäller studera vidare....
FRA ska vi allt skita på näsan.
Och koder för att komma från dem finns redan ute...

Heja internet...
Truxa och deras tankeläsning var ju bara bluff.

Inga kommentarer: