Twingly statistik

28 september 2010

Özz Nûjen – stjäler han?

Hej, Özz Nûjen.

Kul att du läser även denna blog.
Lyssnade i veckan på radions P1 och hörde att du “snodde” en grej om moderaterna, som jag publicerat för flera månader sedan.

I samband med ditt snack fick jag också ett mail som ville upplysa mig om detta. Vad mailskrivaren inte visste är att jag rattar alltid in P1.

Så därför hade jag ju med egna öron hört vad du sagt.
Den som skrev till mig menade att det är så du jobbar: Snor saker, helt enkelt.

Att det dessutom ligger i din natur med tanke på  din bakgrund osv.

Jag blir bara förbannad på såna här mail.

Tyckte det ändå var lite gulligt av mailskrivaren att lägga ner tid på att få ösa ur sig lite galla.

För egen del hoppas jag att du, Özz Nûjen, fortsätter läsa här och ta intryck.

1 kommentar:

Anonym sa...

Detta är väl inget nytt för en kurd?