Twingly statistik

1 juli 2008

Inseminator - ny titel

Jodå, nu är jag inseminator.

Många kvinnor i detta landet kan inte få barn med sin gubbe.
Då blir det problem.
Nåt mellan tantens ägg och gubbens sperma gör att de liksom inte gillar varandra.
Det är den enkla förklaringen.

Häromveckan fick jag så en förfrågan om jag kunde bidra.
Vad svarar man?
Jag började kolla om tanten var nykter, fått en sinnesförvirring, eller nåt allmänt slag.
Men, näääe....

Det var på riktigt, intygande tanten.
Och även gubben!

Jag har aldrig blivit så svett i armhålan i hela mitt liv.
Vad svarar man?

Jag skulle liksom inte lägga mina små avkommor i ett litet provrör, sen åka till nån läkare, eller hur man nu gör.
Nähä??? Hur då?
- Vi tar hand om provröret själva, menade de.

Ehh?!?
Ja, hur det nu än var så hamnade min säd i en liten kopp. De stackarna simmade väl runt och letade ägg av bara fan, utan att lyckas.
Och ännu så länge har inte tanten och gubben lagt ut min säd till salu på Blocket...

Dom har petat dit den - på nåt vis jag inte vill veta.
Deras förhoppning är att nån liten spermie från tokiga mig ska gilla tantens ägg.

Själv blir jag mest fundersam.
Har jag gjort rätt, eller fel?

Nä, fy fan!
Man vill inte tänka.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ett mycket allvarligt ämne som du tar upp.
Bra skrivet.
Kul, men allvarligt ju.

Anonym sa...

Grattis, det blir att betala underhåll i 18 år om det vill sig illa. :-O ;)

zappa sa...

Till U:
Vet.
Men vill på nåt sätt att det jag bär på kan komma vidare.

Beredd att betala i många. många år...ska du veta.

Anonym sa...

Kan förstå din tanke på att "leva vidare". :)