Twingly statistik

3 november 2007

Inte nu igen...

Oj, oj!
Nu börjar mina grannar igen.
Sickna kaniner, alltså.

Men det är klart kaniner gör det tyst.
Här vrålas det av bara den.

Första gången jag hörde det var jag nära ringa polisen.
Det lät som en smärre misshandel.
Jag är glad jag inte ringde!

Ja, djädrar vilken pipa den kvinnan har.
Bor man sen i lägenhet som är byggd under miljonprogramets glada dagar .
ja, då kan ni fatta.
Lyhört är ledordet.
Går grannen och pissar så hörs det.

Och när de sedan ska älska, då hörs det flera våningar. I alla fall som
detta par håller på.

Och här sitter man ensam i sin lägenhet och lyssnar på detta!

Hmm...man kanske skulle ringa på och be att få låna en kopp socker...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbigt sånt. Jag har likadana grannar under mig. Undrar vilka dina kan vara. :-D

Anonym sa...

"i lägenheten under mig" ska jag tillägga. ;)

zappa sa...

Ha....
Mig lurar du inte, Ullis.
:-)