Twingly statistik

10 april 2007

Hej - hej!

Hälsade på en kompis idag.
Och det ska man ju göra.
Hon cyklade och vinkade glatt.

Själv gick jag med händerna djupt nedkörda i jeansen.
Tog inga vantar med mig och frös.

Ville givetvis vara artig så jag slet upp handen och hejade friskt.
Hon smilade tillbaka, och då kändes det verkligen som jag tinade upp en
aning.
Tänk vad lite man behöver!
En kvinna som ler och kastar ett härligt ögonkast, bara.

I samma veva som handen tas fram så...
...for också bilnyckeln upp!

Den gjorde några volter i luften.
Landade sedan perfekt på nyckelspetsen, den hoppade sedan vidare.
Plums!

Rakt ner i den förbannade åhelvetet!
På ytan slog en öring till och blev väl skiträdd.

Är det inte själva fan, alltså!
Här ska man vara trevlig tillbaka och straffas per omgående.
Nyckeln är borta, inte lönt att leta.
Tur man reserv. Men ändå.

Så hälsar jag inte i fortsättningen, vet ni anledningen.

Inga kommentarer: