Twingly statistik

21 september 2013

Relationen till Aftonbladet

ledning

Vi har en relation ihop, jag och Virtanen. Ibland hänger han med i sängen innan jag ska sova. Jag gillar honom. Verkligen bra, måste jag erkänna. Vi tänker så lika ibland att det är kusligt.

Det är när jag läser Virtanen i dagens Aftonbladet som jag osökt kommer tänka på Lasse Anrell. Detta troll som förgyllde sportsidorna är ju sedan länge borta.

Oj, så jag saknar dig Lasse!

På sportsidorna glänser Erik Niva med det ena reportaget längre än det andra. Han är ruggigt bra. Fast ibland tycker jag man kunde korta ner lite och kanske dela upp på fler tidningar.

På nyhetssidorna har Aftonbladet i övrigt mycket mer att göra. Där saknar jag ett par vassa skribenter som tar regeringen i örat ordentligt.

Idag räddade Niva och Virtanen Aftonbladet.

 

Aftonbladet: Ledare; Fredrik Virtanen: Jag är inte så billig som du verkar tro, Reinfeldt

Inga kommentarer: